2012. július 9., hétfő

MEGÚSZTAM/TUK !!!!!!!!

Most egy kicsit más .
Szombaton átúsztam a Balatont .VÉGRE!! 
Több hónapja edzettünk a párommal rá, hetente 3szór 4 km-t úsztunk (úszásnem :gyors) , és végre szombaton eljött a várva várt nap .
A víz nagyon meleg volt 28fokos .
Eredményünk: Tibi 2óra2perc , Én 2óra12erc






Rengetegen voltak . De mi jól éreztük magunkat annak ellenére hogy az orvosi vizsgálatra másfél órát vártunk a tűző napon . Ezt a kellemetlenséget leszámítva jó volt . Sok olyan hozzászólást olvastam pár oldalon ahol "fikázzák" a szervezőket , hogy nem volt semmi meg nem kaptak semmit se ( inni , enni ) De erre lehetett szerintem azért gondolni (szervezők és résztvevők oldaláról egyaránt )hogy mivel most jó idő lesz/volt még többen lesznek mint általában szoktak lenni ezen. Az igaz mi se álltunk be a célnál abba a két hatalmas sorba ahol Pec-Snack-et ( Fornetti , Látványpékség stílusú  a Pec snack) lehetett kapni . De mi küldettünk át magunknak/magamnak ropit , mert tudtam hogy én edzés után mindig meg akartam halni éhen . Inni kaptunk . Na mindegy én csak a jót őrzöm meg az emlékeimben .  :)
Lehet hogy jövőre is megyünk :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése