2011. november 17., csütörtök

Éjszakai termés :)

Éjszaka égett a kezem alatt a munka .

Bőr : Úgy gondoltam hogy a masnis karkötő masniját egy kicsit átalakítom . Kicsinyítettem szerkesztgettem és hajtogattam majd egyszer csak ez az apróság lett belőle . 3cm széles 2cm magas masnicska lett belőle amiből nemcsak gyűrű készülhet .
Az egyik megrendelőm egy rózsás karkötőt szeretne , ez a rózsás gyűrű a prototípusa , amit a hugom le is nyúlt magának csak annyi időt hagyot hogy lefényképezhessem . A masnis gyűrűre is fáj a foga . .

Drót :
A rossman-ban találtam egy fülbevalót aminek a köve megtetszett és egy hangyányit átalakítottam . És ez a medál lett belőle .



Gyurma: Van még ezeknek a karkötőknek egy kis szépséghibája , látszanak az illesztések .
De majd javítok rajtuk és tökéletesek lesznek . Nyáron nagyon jól fognak mutatni a csoki barna bőrön :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése