2010. május 22., szombat

Végre most már én is tudok képeket mutatni a munkáimról. Ha egy kicsit sötétre sikerültek nézzétek el nekem, még most próbálkozok képeket csinálni az ékszerekről, és hát az elmúlt napok borongós időszakában elég nehéz volt szépeket alkotni.

Köszönetet szeretnék mondani egy pár emberkének, akik nagyon sokat segítettek vagy ötleteket adtak a munkásságaikkal, de nem tudnak róla, mert zugolvasó voltam mostanáig: Vezsuzsi, A gyöngybox fórumon fellelhető összes regisztrált tagja, és a Nőklapja Caffe gyöngyös lánya. Rengeteg mintához segítettek hozzájutni, rengeteg jó ötlettel tudtak nekem szolgálni. Az igaz, hogy csak nagyon keveset tudtam még megvalósítani, de próbálkozom.

Íme pár alkotás a sokból amiket készítettem.
Nem rakom fel egyszerre az összeset, majd szép apránként.
Nézegessétek őket, aztán kérem a kritikákat, amiből jöhet jó és rossz. A jóknak örülök, a negatív véleményből pedig csak tanulok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése